כרטיס אשראי נטען – האם העמלות משתלמות?

תוכן עניינים

הרעיון של כרטיס חיוב נטען אינו חדש. זה קיים די הרבה זמן, אבל עדיין יש הרבה אנשים שלא יודעים על זה.

היתרון העיקרי של כרטיס מסוג זה הוא שניתן להרוויח כסף בחזרה על כל קנייה. לדוגמה, אם אתה קונה משהו ב-$10, תקבל 10$ נוספים בחשבון שלך.

החסרונות של כרטיסים אלו הם שלעתים קרובות יש להם עמלות גבוהות יותר והריביות גבוהות יותר מכרטיסים אחרים. אז חשוב לשלם את היתרה בכל חודש, אחרת אתה עלול לשלם יותר ממה שהרכישה הייתה עולה במקור.

כרטיס אשראי יכול להיות דרך מצוינת לבצע רכישות ולקבל כמה הטבות בדרך. אבל, יש עמלות שמגיעות עם זה גם כן. העמלות עבור כרטיס אשראי הן בדרך כלל בצורת ריביות, עמלות שנתיות ודמי עסקה.

ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסים זמינים בשוק. לחלקם יש הטבות טובות יותר מאחרות בעוד לחלקם יש שיעורי ריבית ודמי עסקה נמוכים יותר. חשוב להשוות בין כל האפשרויות לפני שמחליטים איזה כרטיס לרכוש.

הרעיון של כרטיס נטען הוא שאתה יכול להעמיס עליו כסף, ולאחר מכן להשתמש בכרטיס לרכישות. אתה יכול גם לטעון אותו מחדש עם יותר כסף כאשר אתה צריך.

כרטיסים נטענים משווקים לרוב כנוחים יותר מכרטיסי חיוב, מכיוון שאינך צריך לדאוג לבדוק את היתרה או לעבור תהליך קבלת כרטיס חדש כאשר הישן יפוג.

יש כמה עמלות הקשורות לכרטיסי חיוב נטענים. האחת היא עמלת הפעלה, שיכולה לנוע בין $2 ל-$10, תלוי בכמה כסף אתה רוצה לטעון על הכרטיס שלך בהתחלה. השני הוא עמלה חודשית שנעה בין $1 – $5 לחודש תלוי כמה כסף יש בכרטיס.

כרטיס אשראי הוא סוג של כסף מפלסטיק שניתן להשתמש בו לביצוע תשלומים. מנפיק כרטיס נותן כרטיס אשראי לבעל הכרטיס, ובעל הכרטיס משתמש בו לרכישת סחורות או שירותים. המנפיק רשאי לחייב את חשבון בעל הכרטיס מעת לעת בריבית או בחיובים אחרים בהתאם להסכם שנערך מראש.

כרטיסי אשראי משמשים לעתים קרובות במקום מזומן בעת ביצוע רכישות, מכיוון שהם מציעים הגנה מפני גניבה בכך שהם מאפשרים לבעלים לבטל רכישה לא מורשית תוך פרק זמן מסוים לאחר שגילו אותה וכל עוד לא היו אחראים לכל שימוש בלתי מורשה. הם גם מציעים הגנה מפני הונאה בכך שהם מאפשרים למשתמשים לדווח על עסקאות הונאה ולבטל אותן; זה נקרא לפעמים "אחריות אפס". זה הופך אותם לשימושיים עבור אנשים שאינם נושאים הרבה מזומנים.

מה זה כרטיס אשראי נטען?

כרטיס חיוב נטען הוא כרטיס אשראי שבו אתה יכול להשתמש כדי להטעין את חשבונך. זהו סוג מיוחד של כרטיס אשראי שיש לו פונקציית חיוב.

כרטיס חיוב נטען הוא חלופה לכרטיסי האשראי המסורתיים. זה יכול לשמש כחלופה כי זה לא מחייב את המשתמש בעל ניקוד אשראי טוב והוא לא גובה ריבית כלשהי.

עם זאת, ישנם כמה חסרונות בשימוש בכרטיס מסוג זה, כמו המספר המצומצם של מיקומים שבהם אתה יכול להשתמש בו לעסקאות.

העמלות עבור כרטיס מסוג זה הן בדרך כלל זולות יותר מכרטיסי האשראי המסורתיים, אך הן אינן בחינם. העמלות כוללות עמלת הפעלה, עמלה חודשית ודמי חוסר פעילות. תצטרך לשקול גם עמלות אחרות כגון עמלת משיכה בכספומט ועמלת עסקה זרה בעת ההחלטה אם סוג זה

אם אתם מטיילים רגילים, מומלץ לשקול לקבל כרטיס אשראי עם כרטיס חיוב נטען. כרטיסים אלו מאפשרים לך לשלוט בהוצאות שלך ולהימנע מתשלום עמלות כלשהן.

כרטיס האשראי הפופולרי ביותר עם כרטיס חיוב נטען הוא Chase Sapphire Reserve. אין לה עמלות עסקאות זרות, היא מציעה הגנה על נסיעות ויש לה עמלה שנתית של 450$ שמוותרת עליה בשנה הראשונה.

אתה יכול גם לבדוק כרטיסים אחרים המציעים את ההטבות הללו. לדוגמה, Barclaycard Arrival Plus World Elite Mastercard מאפשר לך לצבור נקודות בכל קנייה ומציע הגנה על נסיעות כמו גם ללא עמלות עסקה זרה.

עוד מאמרים שאולי תאהב/י

שתפו את המאמר הזה